*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

سرود پنجم میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۴ ب.ظ


بند اول:
عطر شمیم تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
لطف قدیم تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
دست کریم تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
نوکری شناسه ی من، کرم تو یه چیز دیگه ست
آقایی تو واسه ی من، کرم تو یه چیز دیگه ست
خالی شده کاسه ی من ، کرم تو یه چیز دیگه ست
آقامون زده توی شهر مدینه میکده
سفره های کریمانه ش همه جا زبانزده
آدرس خونشو هر کی که گدا شد بلده
سجده به خاک درش مستحب موکده
اربابم (گداتم ازقدیم)(3)
دریابم(کریم بن کریم)(3)


بند دوم:
ناز نگاه تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
صورت ماه تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
خال سیاه تو رو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
اومده گدا دم در، واسه تو که نداره فرقی
بیا و گدا رو بخر ، واسه تو که نداره فرقی
بده به منم بال و پر ، واسه تو که نداره فرقی
اسمتو شنیدم از هرکی گدایی حرفه شه
همه راضی ان ازت میگن که بی غل و غشه
خنده هات مثل گلستان واسه هر چی آتشه
عشق تو آرامش هر چی دل مشوشه
اربابم (گداتم ازقدیم)(3)
دریابم(کریم بن کریم)(3)
بند سوم:
نوکری خونه تو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
کفترم و دونه تو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
مرقد ویرونه تو با هیچی عوض نمی کنم(امام حسن)
زده به سرم که برم حرم و دیگه بر نگردم
دیگه بمونم پیش دلبرم و دیگه برنگردم
که باشه نفسهای آخرم و دیگه بر نگردم
قدر آقامو می دونم که همیشه محشره
خاک مرقدش با یک کوه طلا برابره
نداره فرقی براش، شاه وگدا رو می خره
همونی که می گن از یوسف مصری بهتره
اربابم (گداتم ازقدیم)(3)
دریابم(کریم بن کریم)(3)
۹۳/۰۴/۰۴
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی