*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

مناجات ماه رمضان

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۶ ب.ظ

دوباره در خونت اومد گدا
دوباره زدی بنده هاتو صدا
شده موقع رحمت عام تو
منم اومدم اومدم ای خدا!
▫▫▫
ببین توشه ام خالی و در عوض
پرم از خجالت پرم از گناه
ندارم امیدی به جز تو خدا
من موسپید و من روسیاه
▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا


▫▫▫
جز اینجا اگه جای دیگه برم
ردم می کنن با سرافکندگی
امیدم به لطفت نشه ناامید
دوباره بده رخصت بندگی
▫▫▫
یه عمره گره خورده تو کار من
من اما هنوزم نمی فهممو
منو توی خوبا بخر ای خدا!
شبای دعا کم نکن سهممو

▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا
▫▫▫
به هرجا که رفتم شدم ناامید
دلم رو به هر جا سپردم ، نشد
کم از تو طلب کرده بودم خدا!
ولی ذره ای لطف تو کم نشد
▫▫▫
تو هر بار بخشیدی اما ببین
که توبه شکوندن دیگه کارمه
حسابش دیگه رفته از دست من
نمی دونم این چندمین بارمه

▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا
▫▫▫
نفهمیدم این که نفهمیدمت
تو رحمی به این عبد کج فهم کن
تو رو جون زهرا ببخشم خدا!
تو رو جون مولا به من رحم کن
▫▫▫
با این سرکشی ها که من می کنم
چه جور روم میشه که بگم بنده ام
مجازات می بنده هر کی کنه
به جز تو قضاوت رو پرونده ام

▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا
▫▫▫
تو جوری عنایت به من می کنی
که انگار من بی گناهم خدا!
هنوزم تو رو خوب نشناختم
هنوزم توی اشتباهم خدا!
▫▫▫
نشد وقف تو لحظه های شبم
دیگه وصف روزامو اصلن نگو
دلم با همه هست و پیش تو نیست
خدا!هست و نیستم رو کن زیر و رو

▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا
▫▫▫
دعا کن زبون دلم وا بشه
به یک باره استغرلله شم
بدیهامو امشب فراموش کن
با خوبای ماه تو همراه شم
▫▫▫
به من سوز و اشک و دعا هدیه کن
به حق حسین و دل خواهرش
منو تشنه ی معرفت کن خدا
به لبهای خشک علی اصغرش
▫▫▫
الهی! العفو یا ربنا
▫▫▫
۹۳/۰۴/۰۴
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی