*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

میلاد امام باقر علیه السلام

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ


"من و حصن حصین همسایه 
من و حبل متین همسایه
سالیانی دل مرا برده ست
پسر نازنین همسایه"*

فصل غصه دگر تمام شده
شیر دل بود و حال رام شده
او امام و امامزاده ست 
عاشق دختر امام شده

علی دوم قبیله ی عشق
دومین فاطمه نصیبش شد
به تمنای یار گمشده بود
نیمه ی دومش نصیبش شد

جگر عشقشان محمد شد
ثمر عشقشان محمد شد
از پسرهای خانواده فقط
پسر عشقشان محمد شد

یا محمد خوش آمدی آقا
شبه احمد خوش آمدی آقا
که فقط ذره ای ز علم شما
شد زبانزد،خوش آمدی آقا

عطر و بوی شما علی اکبر
گل روی شما علی اکبر
تو به جدت شبیه در خلقت
و عموی شما علی اکبر

علم تو گسترش که یافت سپس
داد ایران و روم در آمد
قطره ی علم تو چکید زمین
گل "بحرالعلوم"در آمد

ای تجلی احمد مختار
ای حسن زاده و حسین تبار
تا توباشی امام دانایی
من و این جمع را به جهل چه کار

خواستم نوکر بدت باشم
جزء خدام مرقدت باشم
گنبدی ساختم میان خیال
کفتر روی گنبدت باشم

چه کسی گفت بی حرم هستی
گنبد مضجع تو عرش شده
گسترانیده بال،جبراییل
کف صحن تو بال فرش(بالفرش) شده

مجلس ما پر است از شادی
که مزین به نام باقر شد
با عطای تو نقل منبر ما
ذکر قال الامام باقر شد

*تضمین
۹۳/۰۲/۱۰
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۱)

سلام بسیار زیبا بود..

واقعا لذت بردم. .
منم سیاهه های دارم ممنون میشم نگاه کنید ونظر بدید..

شمار و به عنوان اشعار آیینی مظاهر کثیری نژاد اد کردم اگه دوست داشتید شما هم من و با عنوان اشعار ساجد اد
کنید یاعلی

Del-nama.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی