*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

بند اول:
دلم شده از غم دوری دیوونه
هلاکتم به خدا، خدا می دونه
لیلی و مجنون تو دنیا فراوونه
اما حکایت من و تو نداره هیچ جا نمونه
می زنم به در و دیوار، شده دنیا رو سر من آوار
العجل که دلم دیگه از نفس افتاد، دیگه دست بردار
(العجل یااباصالح یااباصالح یااباصالح)(2)

بند دوم:

ساقی بریز می برام پر شه پیمونه
رحمی به این دل نکن، که سیر از جونه
گدا اومد ولی نیست خود صابخونه
یکی گدامو به گوش صاحب خونه برسونه
تو ازم دوری اما دل به دلت آقا خیلی نزدیکه
خورشید پشت ابری و عمریه خونم بی تو تاریکه
(العجل یااباصالح یااباصالح یااباصالح)(2)
بند سوم:
ابریه صحن دلم وقت باروونه
خدا می خواد نرخ بازار و بشکونه
تا تو باشی قیمت یوسف ارزونه
ناز نگاه تو رو اما شنیدم خیلی گرونه
از سرم هم زیاده تا که فقط باشم توی آمارت
من چه کارم تو  بازاری که خدا هم بوده خریدارت
(العجل یااباصالح یااباصالح یااباصالح)(2)
۹۳/۰۳/۲۳
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی