*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

زمزمه مناجات رمضان با نوای حاج ابوذر بیوکافی

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ب.ظ

بند اول:

 

باز در خونه ت شده غلغله خدا!،دور و برت پر گدا
چون خونه ی امید سایله خدا،ما در همیم نکن جدا
آی مهربون!،پیش تو کار بنده گیره، بس که گناه کرده اسیره
می ترسه که بدون توبه،سر بذاره رو خاک بمیره
آی مهربون!،دریابم امروز فردا دیره، جوونی من داره میره
نکه با یه توشه عصیان، جونمو عزراییل بگیره
الهی العفو یا الله(2)
 
 

 

بند دوم:
فاما السایل فلا تنهر چی شد؟،گفتی گدا رو رد نکن
گفتی گدا رو می خری،بخر...،چی شد؟ امشبو خوب و بد نکن
من اومدم، هر چی که گفتی حاضرم من، خیلی پریشون خاطرم من
باطنمو کسی نفهمید،بس که اسیر ظاهرم من
من اومدم، می دونی که مسافرم من،تو دنیا حکم عابرم من
به جان زهرا بپذیرم، اینجا نیام کجا برم من؟
الهی العفو یا الله(2)
بند سوم:
حالا که رحمتت وسیع و عام شده، حجت به من تمام شده
این نفس سرکش از دم تو رام شده، صاحب احترام شده
خدای من! ، خطامو دیدی و ندیدی،زبون گناه کرد نشنیدی
رفته بودم تو دام شیطان،اگه منو نمی خریدی
خدای من!،نگو که دیگه دیر رسیدی،نگو که از من دل بریدی
گناه منو انداخته از پا،جز تو ندارم هیچ امیدی
الهی العفو یا الله(2)
۹۳/۰۴/۲۹
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۱)

سلام. خیلی عالی بودند.ولی چرا دانلود نذاشتید..؟لطفا دانلود این مناجات زیبای آی مهربون و هم بذارید. یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی