*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

بک واحد شور محرم نود و سه-این در و اون در می زنم

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ب.ظ

بند اول:

این در و اون در می زنم به شوق شیش گوشه

دلم مثه سیر و سرکه ست که می جوشه

رسیده محرم و موقع چاووشه

زهرا هم اون دنیا مشکیشو می پوشه

محرم، روز من بسته به شباته

می دونم ، اشک روضه از واجباته

لا صحن کصحنک ، بین الحرمین

لا یوم کیومک، اربابم حسین

(صلی الله علی ، شهید کربلا)



بند دوم:

نام حسین و کربلا دلم رو کرده مست

محرمو  عشقه ، نمی دمش از دست

می شینم شبانه روز تو هیئتت پابست

که راه تو آقا ، نداره هیچ بن بست

از اول، منو مجنون تو نوشتن

گلم رو از اضافه ی تو سرشتن

من دم از عشقت هر دم می زنم

تو کوچه ی دل پرچم می زنم

(صلی الله علی ، شهید کربلا)

بند سوم:

می گیره آسمون برا عزای تو ارباب

خود خدا میشه جزای تو ارباب

چایی روضه ها و غذای تو ارباب

می بره من رو به فضای تو ارباب

مادرت ، ما رو عبد آل عبا کرد

برای  ، نوکری تو هیئت سوا کرد

ردای عشقت اندازه ی ماست

باب الحسینت دروازه ی ماست

(صلی الله علی ، شهید کربلا)

 

۹۳/۰۸/۰۷
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی