*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

بند اول:

ای سایه ی  گلدسته هات

افتاده رو عرش خدات / ارباب

افتاده به سرم که بیام به حرم ، تربتت رو برای شفا ببرم

در واکن که یه عمریه پشت درم  ، آخه این دل مستو کجا ببرم؟

وابسته م به تو آقای من 

به تو آقای من به تو آقای من 

کربلام نبری وای من نبری وای من نبری وای من

 (اربابم (آقام آقام حسین)(3))(2)



بند دوم:

غم تو دلم ، خیمه زده

حالم بدون تو بده / ارباب

بسته به نفس تو شده نفسم ، می دونی که تویی همه کار و کسم

آرزومه به کرب و بلا برسم ، عاشق تو شدم به رقیه قسم

کربلا حرم عاشقاست حرم عاشقاست حرم عاشقاست

بیرقت علم عاشقاست علم عاشقاست علم عاشقاست

(اربابم (آقام آقام حسین)(3))(2)

بند سوم:

ای بانی بزم طرب

عشق عجم ، شیر عرب / ارباب

حالم شد به هوای تو حال جنون ، می یام تا حرمت به روال جنون

با تو می رسه میوه ی کال جنون ، با دلبر سپری شه حلاله جنون

درمون دل بیمار من دل بیمار من دل بیمار من

تسکین سر تبدار من سر تبدار من سر تبدار من

 (اربابم (آقام آقام حسین)(3))(2)

۹۳/۰۸/۰۷
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی