*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

ک شور محرم نود و سه-عطشم رو کم کن آقا

چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ

بند اول:

عطشم رو کم کن آقا، ببرم تا کرب و بلا

کفتر بی آب و دونه م، در هوای گنبد طلا

توی هیئت با نوکرها ، وسط شور گرم دعا

یک صدا با ضجه میگیم ، حرم اللهم ارزقنا

هم نفس با روضه ها ، روز و شب دارم نوا

من دلم تنگ توئه ، کربلا یا کربلا

کربلا یا کربلا(3)



بند دوم:

کار من رو کردی آسون ، حرمله از لطفت ممنون

غنچه ام شد پرپر اما ، منم و این حال داغون

کربلا غم کربلا خون ، آسمون قلبش شد محزون

تا رباب با گریه می گه ، بی وفا! ای بارون بارون

آسمون گریون ببار ، بر دل مجنون ببار

اصغرم تشنه شده ، بی وفا بارون ببار

کربلا یا کربلا(3)

بند سوم:

همه افتادن تو صحرا ، اکبر و قاسم و سقا

داد و فریاد از محرم ، داد و فریاد از عاشورا

همه سر ها روی نی ها ، همه ی دشت ، تن ها تنها

بعد پنجاه سالم انگار، دست به پهلو داره زهرا

گریه دارم روز و شب ، سهم تو ظلم عرب

زینب عمر آزگار ، یک دل خوش داشت طلب

کربلا یا کربلا(3)بند دوم:

کار من رو کردی آسون ، حرمله از لطفت ممنون

غنچه ام شد پرپر اما ، منم و این حال داغون

کربلا غم کربلا خون ، آسمون قلبش شد محزون

تا رباب با گریه می گه ، بی وفا! ای بارون بارون

آسمون گریون ببار ، بر دل مجنون ببار

اصغرم تشنه شده ، بی وفا بارون ببار

کربلا یا کربلا(3)

بند سوم:

همه افتادن تو صحرا ، اکبر و قاسم و سقا

داد و فریاد از محرم ، داد و فریاد از عاشورا

همه سر ها روی نی ها ، همه ی دشت ، تن ها تنها

بعد پنجاه سالم انگار، دست به پهلو داره زهرا

گریه دارم روز و شب ، سهم تو ظلم عرب

زینب عمر آزگار ، یک دل خوش داشت طلب

کربلا یا کربلا(3)

۹۳/۰۸/۰۷
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی