*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

شدم اسیر غمی جانگداز پشت سرت
...و زنده ام به دو نذر و نیاز پشت سرت

یکی به نذر دوباره تو را بغل کردن
و دوم اینکه شوم سرفراز پشت سرت

چهل غروب دلم تنگ روی ماه تو بود
چهل طلوع نخواندم نماز پشت سرت

غروب حادثه انگشترت به یغما رفت
ادامه دار شد این حرص و آز ، پشت سرت

تنت زمین و  نوک تیرها به پشت تنت
سرت به نیزه و در احتزاز "پشت سرت"

به جای خون زده نور از قفای سر بیرون!
چه روشنا شده از این لحاظ پشت "سرت"

هنوز در سرشان انتقام صفین است
به پیش روی تو گفتند و باز ، پشت سرت...

چقدر حرف بد از تو به دخترت گفتند
چقدر هست زبان دراز پشت سرت

تو را به هلهله کشتند ، رقص و ساز نبود
مرا به هلهله و رقص و ساز پشت سرت

۹۳/۰۹/۲۱
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۳)

خیلی سایت عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام http://www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی
۲۱ آذر ۹۳ ، ۲۳:۲۹ یا اباصالح المهدی((عج))
سلام
سایت خوبی هست...
به ما هم سری بزنید
یاعلی
خیلی از مطالبتون استفاده کرم

از گریه پای اشعارتون تا استفاده و زمزمه اشعارتون

انشاء الله همیشه دمتون گرم باشه

یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی