*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

سبک شور محرم 94- تو مصباح الهدی ثارالله+صوت

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

بند اول:

تو مصباح الهدی ثار الله ، می خوامت به خدا ثارالله

برات می شم فدا ثارالله ، شهید کربلا ثارالله

دم به دم اسمتو می برم ، دل من تنگه برا حرم

 امروز و فردا نکن آقا ، این چیزا که نمیشه سرم

دلم تنگ شده ، میون عقل و عشق جنگ شده ، کمیت عاشقیم لنگ شده ، یه فکری بکن آقا

پر از خواهشم ، که منتت رو هی می کشم ، اوامرت  روی جفت چشم ، یه فکری بکن آقا

(حسین یا حسین ابی عبدالله)(2)


بند دوم:

گفتم از تولدم ثارالله ، علت تعبدم ثارالله

با تو بی خود از خودم ثارالله، آخه عاشقت شدم ثارالله

دخترم فدای دخترت ، مادرم فدای مادرت

پدرم خدا خدا می کرد ، که بشم یه روزی نوکرت

کبوده تنم ، اونی که مست مسته منم ، فقط دم از حسین می زنم، حسین یکی یه دونه س

آره اینطوره ، کسی که قلبش از عشق پره ، دیگه نداره هیچ دلهره ، حسین یکی یه دونه س

(حسین یا حسین ابی عبدالله)(2)
بند سوم:

من و رویای حرم ، ثار الله  ، من و آقای حرم ثار الله

وعده مون پای حرم ثار الله، بهترین جای حرم ثار الله

گدا محتاجه به پادشاه ، منو از کرم بکن نگاه

آرزومه دو رکت نماز ، دم حجره های قتلگاه

به من جا بده ، منو تو روضه هات را بده ، به ظرف قطره دریا بده ، فدای دستت آقا

شدم گریه کن ، ندارم آخرت غصه چون ، حسینی شدم از بیخ و بن ، فدای دستت آقا

(حسین یا حسین ابی عبدالله)(2) 



دریافت


شعر و سبک : مظاهر کثیری نژاد

۹۴/۰۷/۱۰
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی