*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

سبک زمزمه شب هشتم محرم الحرام+صوت

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ب.ظ

حالا وقتشه که  بشه باورم

جوونم رو دارم منا می برم

دیگه وقتشه که به میدون بری

بمیرم الهی! علی اکبرم!



دریافت


****

دم آخر اینقدر دلبر شدی

بگو که چه کردی پسر با خودت؟

قدم هاتو آهسته بردار علی

دلم رو به میدون نبر با خودت

****

بذار این دم آخری لااقل

ببوسم دو لبهای شیرینتو

یه کم صبر کن ،تا ببندم علی

چراباز شد بند پوتین تو!؟

****

دلم اینقده می تپه واسه تو

که کم مونده این قوم و نفرین کنم

برو خیمه واسه خداحافظی

می خوام مرکبت رو خودم زین کنم

****

به اهل حرم هم عنایت بکن

نذار عمه راهی میدون بشه

تو که غیرتت بیش از اینه علی!

نذار موی عمه پریشون بشه

****

همین که به میدون بری می زنن

پر از بغض اسم توئه سینه شون

همه با همه چیزشون اومدن

با شمشیر و نیزه و تیر و کمون

****

علی جان تو اصلا دلت بد نشه

اگه اسمتو بد صدا می کنن

بیا این طرف راه رو گم نکن

برات اون طرف کوچه وا می کنن

****

تو بودی شبیه پیمبر ولی

نشد هیچکس شرمش از روی تو

تو از حال رفتی ،یکی بازهم

سر نیزه رو زد به پهلوی تو

****

تو رو کشتن و باز هم جای شکر

که رفتی به میدون ولی اومدی

چنان اربا اربا شدی توی دشت

یکی رفتی و صد علی اومدی

****

تو اینقدر پخشی توی خاکها

باید تکه تکه سواشون کنم

حرم بردنت کار این پیر نیست

جوونا رو باید صداشون کنم


مظاهر کثیری نژاد

۹۴/۰۷/۱۷
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی