*

اینجا ویترین مجازی مظاهر کثیری نژاد برای عرضه ی اشعار آیینی در حوزه ادبیات هیات(غزل،زمزمه،زمینه،واحد،شور و ...) است.
الهی که مورد رضای اهلش باشد و در صدر همه ،اهل بیت(علیهم السلام)

*****کانال تلگرام اشعار و نغمات آیینی مظاهر کثیری نژاد******:

Telegram.me/mazaherkasiri

مظاهر کثیری نژاد

سبک زمینه استقبال از محرم+صوت

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ

بند اول:

وصله قلبم به سیم عشق ، کرب و بلا حریم عشق

محرم شد دوباره و ، می وزه باز نسیم عشق

خورشید عالمتاب، شدی به خون سیراب

سلام علیک السلام یا حسین ارباب

به سینه عکست قاب، بیا منو دریاب

گدا در خونه تو کرده دق الباب

درسته مشکل تو ام ، اضافه ی گل تو ام

حسین واااااای(3)



دریافت

بند دوم:

ای چشمم ای چراغ من ، ای رفیق عیاق من

می دونم آخرش میای،تو این شبها سراغ من

عزیز زهرا تو ، گدامو آقا تو

بذار بگیرم با دستام دو دستاتو

حسین حسین با من ، شفاعتم با تو

خدا کنه کم شه این فاصله تا تو

درسته من بدم ولی ، تویی سلاله ی علی

حسین واااااای(3)

بند سوم:

می دونستم از اولم ، منو می خوای زیر علم

گریه کن سر توام ، روضه خون از رو مقتلم

سر قمر بلاست ، سر پسر بلاست

بنای عشق تو ، هر لحظه بر بلاست

دو دیده تر، بلا، غم جگر، بلا

نصیب تو از زمین دشت کربلاست

چه کربلاست ، چه پر بلاست ، سر حسین به نیزه هاست

حسین واااااای(3)


مظاهر کثیری نژاد


۹۴/۰۷/۱۷
مظاهر کثیری نژاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی